Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Το παιδί επιτέλους μίλησε!!

Χρειαζόμαστε περισσότερη δημοκρατία και όχι επιτροπεία, τονίζει ο Παπανδρέου


Εμφανίζουν το θράσους άποικου. Μιλούν από άμβωνος σε κατακτημένους ιθαγενείς των φυτειών του κακάο.. Ή συμμετέχουν ως κομπάρσοι στο πρόχειρο πολιτικό σκηνικό που έχει στήσει η Μέρκελ επί της πλατείας Συντάγματος. Τρίτον τι αποκλείεται κατά τα μαθηματικά..


Υπό μια από τις δύο αυτές έννοιες το γνωστό ανδρείκελο έκανε λόγο για το ζήτημα της γερμανικής εποπτείας, σημειώνοντας πως «ή θα πορευτούμε δημοκρατικά και κάθε χώρα θα είναι υπεύθυνη για τις δημοσιονομικές και τις άλλες πολιτικές της ή θα υπονομεύσουμε τη δημοκρατία σε όλη την Ευρώπη».


Για να καταλάβω.. Σήμερα δηλαδή είμαστε χώρα κυρίαρχη;
Και αν η απάντηση είναι ναι το μπουλούκι των βασιβουζούκων του ΔΝΤ και της ΕΚΤ που εισβάλει ως ταύρος εν υαλοπωλείω στα υπουργεία, υπό ποία ιδιότητα το διαπράττει;



Επειδή προχθές αν και γνωστός δημοσιογράφος εγώ παραλίγο να πυροβοληθώ από τον φρουρό στο υπουργείο οικονομικών επειδή πέρασα αεράτος εντός του προθαλάμου του..
Εκτός και αν μου έχουν κάνει την τιμή να με εγγράψουν ως persona non grata.. Για να τους εγγράψω και εγώ..


Βεβαίως και δεν παρέλλειψε από την σύνοδο κορυφής των σοσιαλ(η)στών να μας υπενθυμίσει ότι ως χώρα έχουμε κάνει πολλά, αλλά ως άτομα οφείλουμε να κάνουμε πολύ περισσότερα..


Πως το έλεγε ο Κέννεντυ; Μην ρωτάς τι έχει κάνει η πατρίδα σου για σένα να ρωτάς τι έχεις κάνει εσύ για την πατρίδα σου!!


Εντάξει ρε ανδρείκελο αφού το ζητάει η ψυχούλα σου να τα βάλουμε στην ζυγαριά.. Εγώ και εκατομμύρια Έλληνες ως εγώ με μικροδιαφοροποιήσεις έχουμε προσφέρει για πολλές πενταετίες τον ιδρώτα μας για να έρθεις εσύ και οι εκ των δεξιών σου πολιτικές συμμορίες να τον λεηλατήσεις. Ένα το κρατούμενο..


Εγώ και εκατομμύρια Έλληνες ως εγώ γεννήσαμε παιδιά που τα σπουδάσαμε για να τα κάνουμε χρήσιμους ανθρώπους στην κοινωνία μας για να έρθεις εσύ να μας τα μεταναστεύσεις με την βία.Δύο τα κρατούμενα.


Εγώ και εκατομμύρια Έλληνες ως εγώ εισφέραμε αγγόγγυστα στα δημόσια ταμεία για να απολαμβάνουμε των κοινωνικών αγαθών της δημόσιας παιδείας και υγείας και ήρθες εσύ και η εκ των δεξιών σου δεξιά συμμορία για να μοιράζετε χαρτοπόλεμο τα βιβλία σε φωτοτυπίες και να μας απαγορεύσετε την είσοδο στα νοσοκομεία αν δεν καταβάλουμε τον οβολό μας στον βαρκάρη της εισόδου για τον Αχέροντα!


Εγώ και εκατομμύρια Έλληνες του καθημερινού μόχθου ως εγώ υπερχειλίζαμε τα δημόσια ταμεία για την ανάπτυξη του τόπου για να έρθεις εσύ με τα νεοφιλελεύθερα πολιτικά και επιχειρηματικά πιράνχας για να τα εξαφανίσετε υπερχρεώνοντάς μας..


Σταματώ εδώ γιατί βάρυνε πάνω μας η ζυγαριά και δεν Ζει ο Σεφέρης να μου ψιθυρίσει παρηγορητικά πως όπου κι αν ταξιδέψεις η Ελλάδα σε πληγώνει.. .

Δεν υπάρχουν σχόλια: