Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Διαψεύδει ταπεινωτικά τον Παπακωσταντίνου



Ο κ. Γιάννης Καπελέρης διαψεύδει έστι από την πλευρά του τους ισχυρισμούς Παπακωνσταντίνου ενώπιον της επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ.


Ο πρώην επικαφαλής του ΣΔΟΕ στο συμπληρωματικό υπόμνημά του φαίνεται να διαψεύδει τον κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος είχε υποστηρίξει στην Επιτροπή ότι η εντολή του προς το ΣΔΟΕ ήταν να ξεκινήσει έρευνα για τη λίστα, αναφέροντας μάλιστα πως ο τότε υπουργός Οικονομικών δεν του έδωσε εντολή για «ενδελεχή έρευνα» ούτε ακόμα και για τις 10 περιπτώσεις που περιλαμβάνονταν στη λίστα που του παρέδωσε.

«Δεν παρέλαβα ποτέ το cd. Σε συνάντησή μου με τον κ. Παπακωσταντίνου, τέλη του 2010 ή αρχές του 2011, μου παρέδωσε έγγραφο με δέκα ονόματα και μου έδωσε προφορική εντολή να διασταυρώσω τα στοιχεία. Από την ανεπίσημη έρευνά μου διαπίστωσα ότι από τα εισοδήματα που δήλωναν, δεν δικαιολογούνταν οι καταθέσεις τους στο εξωτερικό. Λίγες ημέρες μετά ενημέρωσα τον κ. Παπακωσταντίνου παραδίδοντάς του τα ευρήματα της άτυπης έρευνάς μου και το έγγραφο που μου είχε παραδώσει με τα δέκα ονόματα.

 Όμως δεν έλαβα καμία εντολή από τον κ. Παπακωσταντίνου για περαιτέρω έλεγχο. Και ουδέποτε έλαβα υπηρεσιακά επίσημο έγγραφο από το Υπουργείο Οικονομικών, για να διενεργήσει η υπηρεσία μου ενδελεχή έλεγχο για αυτές τις δέκα περιπτώσεις», αναφέρει στο υπόμνημα.

Ο κ. Καπελέρης φέρεται επίσης να κατέθεσε στον εισαγγελέα και δημοσίευμα της εφημερίδας Guardian της 28ης Οκτωβρίου στο οποίο ο πρώην υπουργός φέρεται να λέει πώς οι επικεφαλής του ΣΔΟΕ εσκεμμένα παρέβησαν τα καθήκοντά τους και δεν προχώρησαν σε έρευνα διότι φοβήθηκαν τα ονόματα που περιλαμβάνονταν στην επίμαχη λίστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: