Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

ΧΟΝΤΡΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ


Ουδένα λόγο είχα σήμερα ν’ ανοίξω τον ιστότοπο δεδομένου πως η αδιάλειπτη παρουσία μου σε αυτόν κατά την διάρκεια όλων των ημερών του έτους με έχει εξαντλήσει.. Αποφάσισα περί του αντιθέτου για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος παραπέμπει στο ότι κατακλύστηκα από επιστολές και ο δεύτερος απορρέει εκ του πρώτου, αφού σε μια από τις επιστολές, αναγνώστης μου επισημαίνει αυστηρά να ξεκαθαρίσω με ποιους είμαι, με συνέπεια να εξαγριωθώ λες και ενάμιση χρόνο τώρα δεν το έχω κάνει σαφές, κατ’ απόλυτο τρόπο και γραπτά. Ωστόσο εν δικαίω βρισκόταν ο αποστολέας της απαίτησης και όχι εγώ. Επειδή όπως γράφει κι αυτός αλλά και άλλοι, δημοσιεύτηκε φωτογραφία μου στην εφημερίδα ΕΘΝΟΣ υπό την λεζάντα "ποιοι θα πλαισιώσουν επιτελικά την ΝΕΡΙΤ". Να σημειώσω ότι αν και το έψαξα στην εφημερίδα σε χρονική έκταση ως  τρεις ημέρες πριν, δεν το εντόπισα σε καμιά από τις σελίδες της. Μυγιάστηκα όμως επειδή την περασμένη εβδομάδα κοινός φίλος και συνάδελφος εμού και κάποιων από την πληθώρα των δωσιλόγων που διαφεντεύουν τον τόπο, με ρώτησε μεταξύ αστείου και σοβαρού (υπό αυτές τις συνθήκες διατυπώνονται μείζονα ζητήματα σας διαβεβαιώ) αν θα αποδεχόμουν πρόταση αυτού του τύπου, για να εισπράξει ως ήταν φυσικό επακόλουθο την οργή μου. (εξακολουθώ να τον έχω φίλο γιατί μερικές από τις πληροφορίες που διαβάζετε αποκλειστικά σε μας δικής του ροής είναι).. Κατά συνέπεια. ΟΥΤΕ ΔΕΧΤΗΚΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ, ΟΧΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΝΥΞΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΤΕ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΣ, ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΧΟΝΤΡΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ. Αφ’ ενός γιατί τους εν δυνάμει απολυόμενους και πάντα δυστυχούντες συναδέλφους μου εγώ δεν τους προδίδω. Και αφ’ ετέρου επειδή δεν θα νομιμοποιούσα ούτε δια της υπογραφής ούτε δια της παρουσίας  μου αυτό το υπό κατασκευή στοιχειωμένο μόρφωμα το οποίο στηρίζουν σε ερειπωμένες ζωές. ΤΕΛΟΣ..
Ευγένιος Ανδρικόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: